CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | En ny tråd om favoritcigarrer |
Skrivet av: | Ouch |
Tid: | 2007-04-06 13:07:41 |
Jag börjar genast att fundera på vilka lådor jag aldrig skulle köpa igen, men nu var ju frågan ställd precis tvärtom, så... Bolivar Petit Corona Bolivar Coronas Junior Juan Lopez Seleccion No.1 Partagas Corona Partagas Lonsdale Partagas Churchills de Luxe Partagas Lusitania Partagas Series de Connaisseur No.1 Por Larrañaga Petit Corona Punch Churchill Punch Corona Punch Royal Seleccion No.11 Punch Super Seleccion No.1 Ramon Allones Small Club Corona Saint Luis Rey Churchill Saint Luis Rey Lonsdale Saint Luis Rey Double Corona Saint Luis Rey Petit Corona Saint Luis Rey Series A San Cristobal de Havana El Principe De flesta har jag tyckt tillräckligt mycket om för att köpa flera lådor av. Sedan finns det ju fler som inte smakats tillräckligt än för att ge ett tillräckligt gott och beständigt intryck. Ännu ett antal kommer säkert att komma in på listan när de fått vila lite, men de som nu finns med är alla supergoda cigarrer i mitt tycke. Tyvärr har jag inte samma stora erfarenhet av icke-kubaner som många här, men det reder sig - det kommer ju herfar och byten... |