CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | En ny tråd om favoritcigarrer |
Skrivet av: | Pyro |
Tid: | 2007-04-06 08:51:06 |
Det var ju ett tag sedan vi såg lite listor så jag tänkte det var dags igen! Min fråga lyder: Vilken cigarr skulle du kunna tänka dig att köpa en hel låda av igen? Alla har ju förmodligen någon gång köpt eller bytt till sig 1-5 cigarrer som varit så goda att ni funderar på att köpa en hel låda. DET ÄR INTE DET JAG ÄR UTE EFTER! Jag undrar alltså vilka cigarrer ni, efter att ha köpt en låda eller fler, ändå känner att ni skulle kunna köpa en till av! Min egen lista blir: Bolivar (Honduras) Fuerte (heter nu Bolivar Cofraida) No. 554 Camacho Corojo Monarca natural Camacho Corojo Diploma natural Carlos Toraño Signature Selecttion Toro El Rey Del Mundo (Honduras) Rectangulares Hoyo De Monterrey (Honduras) Dark Sumatra Ebano Indian Tabac Super Fuerte Robusto natural La Aroma De Cuba Corona Minor La Flor Dominicana Double Ligero Chisel La Gloria Cubana (Honduras) Wavell maduro Oliva Master Blends 3 Torpedo Onyx Reserve Mini Belicoso Padron Delicias maduro Perdomo 2 Torfecto maduro (tillverkas inte längre! ) Ramon Allones (Kuba) Specially Selected |