CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | En ny tråd om favoritcigarrer |
Skrivet av: | Seven |
Tid: | 2007-04-06 11:20:44 |
Ah ..... något roligare tråd än räknesnurran En hel del godingar faller på att de inte är köpta lådvis men jag ska hålla mig strikt till reglerna även om jag antar man får ta med bundlade cigarrer? Arturo Fuente Exquisitos Maduro - ett måste i var mans humidor, liten vintercigarr som kräver ett par år för att peaka. God of Fire by Carlito 2005 - dom kommer ju i låda om en så då räknas den väl hit. Carlos Toraño Nicaragua Selection torpedo - godaste CT linjen EMM. Beck Gran Cameroon Rodeo - en av de prisvärdaste camerooner jag rökt, kräver ett par års lagring för att blomma ut så det gäller att hålla koll på lagersaldot. La Carolina Campana - jag säger bara sweet tip. Don Pepin Garcia Blue line - jobbar sig in bland favoriterna. Don Thomas Cameroon Perfecto No 1 - liten mild tuffing. Flor de Ybor City, maduro natural och främst sungrown - vilka godingar Punch Rothschild oscuro - ruggigt prisvärd cigarr Rocky Patel Vintage 1990 & Sungrown 2:nd's - vet inte om Atlantic har dom längre men bägge är kanoncigarrer till bra pris som kommer att köpas igen som seconds. Lempira Torpedo/Robusto - oxå en som jobbar sig in som favorit. |