CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Finns det något annat i ditt liv än cigarrer? |
Skrivet av: | David L |
Tid: | 2006-11-27 18:24:59 |
Att alla som deltar aktivt på cigarrprat har ett stort intresse för just cigarrer är ganska självklart. För min egen del så har mitt intresse svalnat något. Jag vet ungefär vad jag tycker om att röka och gör det regelbundet men provar inte lika ofta nya smaker som tidigare. På något sätt finner jag det svårt att hänga med, både ekonomiskt och tidsmässigt, då det är hus som ska renoveras, harar och fasaner som ska nedläggas, öringar som ska fiskas och viner, avecer och recept som ska provas. Dessutom är det visst ett jobb som ska skötas också, tur att jag inte har någon familj... Hur ser det ut för er, hinner ni med allt ni vill göra? Har ni fler intressen och får något av dem stryka på foten emellanåt? För min egen del så går intressena jakt, fiske, husrenovering, mat och dryck alledeles utmärkt att kombinera med cigarrer men jag upplever ändå att just cigarrerna inte får den uppmärksamhet de fick tidigare. Jag är helt enkelt nyfiken på vad andra BOTL har "snöat in" på förutom cigarrer så det vore roligt med en liten redogörelse från er om vad som konkurrerar med cigarrintresset om det nu skulle råda någon konflikt, era intressen emellan. |