CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Sidospår - ny anläggning här oxå |
Skrivet av: | Daniel P |
Tid: | 2006-03-12 11:06:24 |
Låter som du är mycket insatt på vilka komponenter du valt. Go for it! Paradigm ger mycket "band-for-the-buck", var nära själv att slå till på en sådan tidigare. Takmonterade högtalare låter ganska nyskapande. Även om det funnits länge så känner jag ingen som vågat ta steget. Schysst approach om man vill ha ett cleant rum, spännande (*huga* va svengelskt det blev nu). Har själv tidigare haft en Marantz dv6200, vilken dessvärre gav en gulton i bilden. Kolla att bilden är neutral om du väljer Marantz. Jag vet inte om min var "trasig" eller om det ens är vanligt förekommande, men kolla iaf extra noga. Denons surroundreceivers har jag inte mycket att tillägga om. Helt ok, även om det naturligtvis finns massor med likvärdiga alternativ. Själv har jag valt Denons receivers både tidigare uppgraderingarna pga de tidigt var framme med "5-kanals stereo", men idag tror jag alla har denna finess. Lägg mer än gärna ut lite bilder framöver så vi får se hur det blir. Ehm... kommer det bli några mörkbetsade väggar och humidorer i hörnen? *hoppas* |