CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Nå Martin, kanske kan du få ge mig ett råd i ett ärende.... |
Skrivet av: | Axel |
Tid: | 2005-11-16 13:27:20 |
Vad tycker du, skall jag anmäla mig till den tillställning jag redovisar för nedan eller tror du att det blir långsamt ?? "För att abstinensen inte ska bli för stor, vill vi dessutom bjuda in till en spännande kväll nästa vecka - "Looking for Fidel" - se inbjudan nedan. Såsom medlem i Labero Ligero är kostnaden för kvällen endast 150 kr, inklusive en romdrink, och eftersom vi endast har 50 platser så är det är först till kvarn som gäller…......//......Denna kväll har vi förhandsvisning på den kommande biofilmen (premiär på svenska biografer i december) "Looking for Fidel", som alltså är Oliver Stones porträtt av den mytomspunne kubanske regenten Fidel Castro. Filmen är en fortsättning på Oliver Stones film Commandant, och dokumentären följer och intervjuar Castro i 65 minuter. Kubas ambassadör Jorge Payret Zubiaur kommer att närvara, och du är välkommen att mingla, prova romdrinkar och handrullade cigarrer, innan vi går in i biosalongen." Vad tycker du Martin, PÅ eller AV ?? //Axel |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Varför skriver ni inte något?! Nåja ok, i lördags... | 13:04 den 16 november 2005 | Martin CCR |
N Det var inte JdN Antaño... | 15:01 den 16 november 2005 | Pyro |
N Det var inte JdN Antaño... | 15:06 den 16 november 2005 | Martin CCR |
N Mobboegil... | 13:10 den 16 november 2005 | Martin CCR |
N Varför skriver ni inte något?! Nåja ok, i lördags... | 13:25 den 16 november 2005 | mobboegil |
N Nå Martin, kanske kan du få ge mig ett råd i ett ärende.... | 13:27 den 16 november 2005 | Axel |
N Öhhh | 13:41 den 16 november 2005 | Martin CCR |
N Öhhh | 13:45 den 16 november 2005 | Axel |
N Öhhh | 13:59 den 16 november 2005 | Martin CCR |