Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Varför skriver ni inte något?! Nåja ok, i lördags...
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2005-11-16 13:04:18

Sitter och rundar av allt här på jobb inför Rom-resan och åtar mig inte mer än nödvändigt. Med andra ord har jag tid att följa med i alla posterna som välter in - som normalt välter in, men här händer ju INGENTING!? Kom igen nu gott folk har ni inget att bidra med. Sedan kl. 10 har det inte fallit en ända ny post. Mellan 20 och 40 personer har lurkat här i hela detta tidsrum. Come on folks, give me something, anything...anyone.

Nåja, jag har ju också lurkat här sedan klockan 10 Jamen ok, då får väll jag bjuda på något...

Saxat från mitt email till en dansk BOTL:

I lördags... 

...kväll blev det en hel del puffande. Rökte först en Davidoff Entreacto, yummi! Gick vidare med en Joya De Nicaragua Antano, min sista (tack Per Alenfelt)riktigt härlig cigar nu med 1 humidor-år på nacken. Aftonen avslutades med en Carlos Torãno The Brick, även den med ganska exakt 1 i hemmaförvaringen, mild men med en hel del god smak, mycket prisvärd.

Jag hade med 12st Consuegra #9 Maduro som bjudcigarrer, så utöver värden, som fick en Davidoff Special R, så gick alla runt o puffade på mina Consuegra (med ca 5 månaders lagring; det vill säga lite för unga men jag hade inga äldre hemma just nu). 

Det var en kanon kväll med mycket bra musik, god mat och massor av trevligt sällskap.

Mvh

Martin CCR

Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Varför skriver ni inte något?! Nåja ok, i lördags...13:04 den 16 november 2005Martin CCR
      N Det var inte JdN Antaño...15:01 den 16 november 2005Pyro
           N Det var inte JdN Antaño...15:06 den 16 november 2005Martin CCR
      N Mobboegil...13:10 den 16 november 2005Martin CCR
      N Varför skriver ni inte något?! Nåja ok, i lördags...13:25 den 16 november 2005mobboegil
      N Nå Martin, kanske kan du få ge mig ett råd i ett ärende....13:27 den 16 november 2005Axel
           N Öhhh13:41 den 16 november 2005Martin CCR
                N Öhhh13:45 den 16 november 2005Axel
                     N Öhhh13:59 den 16 november 2005Martin CCR