CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | THE LAST HERF ON EARTH |
Skrivet av: | Robin Z |
Tid: | 2005-05-31 23:35:14 |
Tack för idag grabbar! Var en liten tapper skara som firade in sista timmarna av cigarrfrihet. Började mycket sobert på Diplomat med en Cohiba Robusto med några år på nacken, mycket njutbar och mild. Efter några timmar så drog vi oss vidare till Operabaren för att på klassisk mark avsluta dagen. Först ut var en mkt intressant Partagas från 1975, en mkt speciell upplevelse, så mild att den var som en smekning men ändå hade den kvar mkt trevliga smaker, inte så komplex men god. Till detta njöts en Calvados Hors d'Age 16 år. Som avslutning på denna trio kom sedan CAO Maduro robusto, denna kommer det bli en låda av i nästa vända, påminner en del om min gamla favorit mx2 men ändå strået vassare, box pressen var trevlig också! Dock så avslutades denna historiska dag lite smått irriterande med en massiv nikotinkick, när jag satt på tunnelbanan hem så kände jag hur det slog till i magen och jag vart säkert blek, höll i sig en ordentlig timma! :S Nu är det Lobby som gäller gossar! Om jag hittar någon lämplig sida så kommer bilder från dagen att postas. //RZ |