CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Titta vad som kom med brevbäraren idag |
Skrivet av: | Peter Uppsala |
Tid: | 2008-02-14 16:15:57 |
Paketet kom utan avsändare men med poststämpel Södertälje,, Hmmmmm...Ps. jag skulle gärna tacka personligen.....Så vem ligger bakom detta Den åkte upp på cigarrskåpet omedelbart,, och det som snart oxå börjar att bli klart, det blev ett projekt till jag var tvungen att bygga mig ett tillhörande barskåp oxå med plats för serveringshumidoren och diverse glasflaskor...lita småfix kvar bara,, sen kommer det bilder på min nya myshörna i vardagsrummet.... Här kommer 2st bristfälliga bilder ifrån en digitalkamera som håller på att balla ur.. i71.photobucket.com/albums/i150/Berka63/DSC00473.jpg i71.photobucket.com/albums/i150/Berka63/DSC00478.jpg Även paketet innehöll 3st Cubaner som kommer att rökas med stolthet Jag känner mig mkt stolt & glad över denna Buckla.. så som jag slitigt nere på biljard salongen och ändlösa timmar vid pokerbordet online... Stort tack //Peter |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Titta vad som kom med brevbäraren idag | 16:15 den 14 februari 2008 | Peter Uppsala |
N Titta vad som kom med brevbäraren idag | 17:06 den 14 februari 2008 | Seven |
N Titta vad som kom med brevbäraren idag | 19:25 den 14 februari 2008 | Alfons |