CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Cigarrshopens nonchalans (?) |
Skrivet av: | CJ Åkerberg |
Tid: | 2007-08-28 08:04:55 |
... som de då kanske inte ens känner till. Ett mail kan mycket väl trilla mellan stolarna, så innan man skriker om nonchalans så kanske det kan vara på sin plats att dubbelchecka. Sen funderar jag; ni som haft dålig erfarenhet, har ni försökt att ringa till affären? Det brukar vara det enklaste sättet, fortfarande, om man har en fråga eller en begäran. Personligen har jag bara haft positiva erfarenheter av Cigarrshopen vid beställningar. När löspluggar jag beställt inte fanns inne blev jag uppringd och fick lite förslag på ersättning om jag ville ha ordern med en gång. Har inget att klaga på där. MVH: / CJ, www.akerberg.net |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Cigarrshopens nonchalans | 15:56 den 27 augusti 2007 | TJ |
N Cigarrshopens nonchalans | 19:24 den 27 augusti 2007 | Kribz |
N Cigarrshopens nonchalans | 20:56 den 27 augusti 2007 | Henrik G |
N Cigarrshopens nonchalans | 20:57 den 27 augusti 2007 | TJ |
N Cigarrshopens nonchalans | 22:42 den 27 augusti 2007 | Xnarpom |
N Cigarrshopens nonchalans | 23:38 den 27 augusti 2007 | Nille |
N Cigarrshopens nonchalans (?) | 08:04 den 28 augusti 2007 | CJ Åkerberg |
N Känner inte igen mig | 11:52 den 28 augusti 2007 | Smeddie |
N Känner inte igen mig | 12:19 den 28 augusti 2007 | Cartesius |