CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt |
Skrivet av: | Fromberg |
Tid: | 2007-04-04 21:49:54 |
Kör själv med Z-Plus (insatsen till Zippo) mest för att min Xikar tändare, som oxå är enkel torch, funkar dåligt (läs inte) något som jag iofs har mail kontakt med Xikar om, garanti byte tycker jag, har hitills oftast som sagt kört med enkel torch dock.... De som varit i Herfatoriet i Hvellinge har väl upplevt min singel torch/brännare oxå Det där med träff-bild å bränna/sota täckblad handlar väl mer om att inte låta lågan träffa cigarren, utan att låta värmen göra tricket...LR? Njuter av en Mx2 just nu ///Fromberg |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 09:31 den 4 april 2007 | PerR |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 11:18 den 7 april 2007 | Daniel -Gävle |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 09:51 den 4 april 2007 | Magnus (Gävle) |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 10:45 den 4 april 2007 | Puffarn |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 17:51 den 4 april 2007 | leffe |
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt | 21:49 den 4 april 2007 | Fromberg |