CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. |
Skrivet av: | CJ |
Tid: | 2007-02-12 13:00:56 |
Hej Hängt ett bra tag på forumet utan att bidra, har däremot läst (och lärt mig) en massa. En aktivitet som starkt bidragit till att jag å det snabbaste växte ur min första humidor Nu till huvudämnet: sitter som skribent på dvdforum.nu. Fick, i samband med en beställning från Lynn, hem CAOs dvd "Seed to Soul". Tanken slog an rätt snart att det vore inte fel med en artikel i ämnet... Dock var det lite för tunt med bara cigarrämnet så fokus utökades till "livets goda" helt enkelt. Passade även på att tipsa de intresserade att besöka detta forum för mer info kring cigarrer. Hoppas det är intressant läsning och att det inte smugit in sig något flagrant fel i texten nu. Mycket nöje. Artikeln: www.dvdforum.nu/?act=shoart&id=353 MVH: / CJ Åkerberg, dvdforum.nu |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. | 13:00 den 12 februari 2007 | CJ |
N Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. | 18:29 den 12 februari 2007 | Daniel P |
N Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. | 18:56 den 12 februari 2007 | CJ |
N Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. | 07:36 den 13 februari 2007 | Daniel P |
N Tackar för "hjälpen" - artikel om CAOs dvd bl.a. | 08:56 den 13 februari 2007 | CJ |