CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Någon AF Expert som kan hjälpa mig... |
Skrivet av: | CTT |
Tid: | 2006-11-27 22:38:59 |
....att identifiera dessa pjäser? img58.imageshack.us/my.php?image=dsc00346as8.jpg Håller på att kolla om jag gjorde en bra trade eller ej. Från v Den första har jag ingen aning om Den andra är en AF i Rot storlek. Röd och svart gördel Den tredje är ju en Flor Fina 8-5-8 men vilken? Det finns ju massor när man letar på nätet (SG, Mad, Claro, bojs och görls mm. Den Fjärde är väl en Ch F King B? Den Femte tror jag är en Anejo Reserva #55. För övrigt var det lite cigarrer som jag lyckats identifiera. Ashton VSG CG Ashton ESG AF Hemi WOAM AF Hemi Classic Mad AF Hemi Sign Mad OpusX SB OpusX FF La Flor Dbl Lig Panatella AF Don Carlos Presidente Är det ok trade mot en låda Brobergs + några extra, eller? Verkar ungefär motsvara värdet efter vad jag förstår. Behöver hjälp innan jag lägger en Trading comment. Den är kanske inte riktigt upp till förväntningen efter att ha sett "Sevens" byte. |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Någon AF Expert som kan hjälpa mig... | 22:38 den 27 november 2006 | CTT |
N Någon AF Expert som kan hjälpa mig... | 22:47 den 27 november 2006 | nisse62 |
N Någon AF Expert som kan hjälpa mig... | 09:08 den 28 november 2006 | COJ |
N Någon AF Expert som kan hjälpa mig... | 09:58 den 28 november 2006 | CTT |
N Någon AF Expert som kan hjälpa mig... | 10:20 den 28 november 2006 | nisse62 |