CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Inbjudan till Borås Cigarrklubbs Traditionella Julmöte |
Skrivet av: | Per Östlund |
Tid: | 2006-11-16 00:04:21 |
Hej på er alla, Borås Cigarrklubb är glada för att återigen kunna bjuda in till sitt traditionella Julmöte. Jag har lyckats skaka fram lokal där vi kan vara på vårt julmöte och äta, dricka och därtill röka inomhus… Däremot är den exakta lokalen inte bestämd ännu. Vi har lite olika alternativ, så jag återkommer med lokalspecifikation... När? 5/12 klockan 18:30 är grand final på året med cigarrullning. Var? Eftersom vi fortfarande har två alternativ på lokal kommer information om exakt adress senare. För de med GPS kan en POI skickas när det blir dax. Hur? På samma sätt som varje året kommer Mellgrens Tobak till oss med sin cigarrullare från Nicaragua. Vi röker färskrullat och äter en trevlig middag tillsammans. Som traditionen bjuder blir det helstekt kalkon med tillbehör. Kostnad? Priset för gäster är 280:- plus cigarr(er). I priset ingår mat, kaffe, en öl eller ett glas vin. Till ovanstående priser tillkommer kostnad för Avec och Cigarr(er). Övrigt? Då båda lokalerna sväljer mycket folk finns möjlighet för många gäster! OSA? Anmälan till detta event bör ske snarast dock senast 1/12. Via mail till mig. Mycket varmt välkomna! Mvh Per Östlund Ordförande Borås Cigarrklubb |