CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Tack för en mycket trevlig herf!!! |
Skrivet av: | EG |
Tid: | 2006-05-07 08:56:28 |
Tack Lasse P och samtliga cigarlovers på plats för en mycket trevlig kväll!! Trevligt sällskap, god mat, god dryck samt självklart ett gott utbyte på alla plan på cigarrfronten i en trevlig miljö hos Lasse P i E-tuna. Detta gav mersmak inför sommarens kommande herfer!! Under kvällen avnjöts alltifrån vintage-kubaner till connies #84 mads till garrar producerade på kuba endast avsedda för den inhemska marknaden. En blandad smakupplevelse förstås men en trevlig sådan överlag. Det blev för mig i princip konstant bolmande i 9 timmar (och jag åkte hem tidigt) endast avbrutet av inmundigande av från grillen hämtade läckerheter perferkt anrättade med gemensamma insatser. En sak kan säjas ... Med det nicotinintaget var det ingen risk att somna på hojen under den någon kylslagna hemresan till 08-land. Kvällen avslutades hemma i Stockholm med en Indian Tabac (lill indian mad) utomhus under lycktan begrundande livets glädjeämnen. Jag hoppas träffa er alla igen när tillfälle ges. /Eric |